Loading website

Audit IT

Abonamente customizate in functie de nevoile dvs!

audit-it

In general solutiile pentru managementul serviciilor IT  se integreaza in companiile mari cu o infrastructura complexa,  insa sunt anumite solutii care pot fi integrate cu succes si in companiile mai mici si sunt de real folos.

Fiecare solutie de management se integreza si se customizeaza in functie de nevoile si necesitatile fiecarui client in parte dupa o analiza completa a retelei.

Interventii rapide 4 / 24 h
Interventii ONSITE si REMOTE
Suport tehnic telefonic si remote

Peste 15 ani de expertiza

Serviciile BIT Consulting garanteaza un mediu IT sigur si o structura de functionare la cele mai exigente standarde.

Beneficiile Externalizarii IT 24/7

Suport IT 24/7 in Bucuresti si imprejurimi.Timp redus de raspuns la sesizari.Comenzi Online&Telefonice.

  • Hardware Asset Management – inventarierea tuturor sistemelor hardware din retea. Ofera o imagine completa in timp real a tuturor echipamentelor din retea, oferind astfel  o imagine clara a retelei cu privire la performanta, nefunctionalitati, upgrade, blocaje in retea.
  • Software Asset Management –  ajuta la evidenta si administrarea software-ului si a licentelor din interiorul unei companii. Licentele pot fi greu de gestionat in cadrul unei organizatii de mari dimensiuni iar aici intervine roulul softurilor de acest tip. Managementul licentelor permite cei o privire de ansamblu asupra numarului licentelor si durata de  dintr-o anumita organizatie.
  • Solutii de partajare a documentelor si a altor informatii vitale pentru companie – se poate implementa local pe un Server / NAS sau in Cloud folosind softuri deja cunoscute cum ar fi: Office 365, Microsoft Azure, Google Drive, etc. Toate aceste solutii permit accesarea documentelor si a infomatiilor online de oriunde din internet.
  • Sistem de tichete – Un sistem de ticketing  este un software care gestioneaza  si urmareste toate interactiunile de asistenta venite de pe diferite canale – telefon, chat, e-mail…. Indiferent modul de inregistrare a tichetului, in orice moment se  poate urmari si verifica statusul unui tichet si  modul lui de rezolvare.
  • Fie ca vorbim de  ERP sau CRM, aceste solutii software de business sunt dezvoltate sa gestioneze si sa raspunda nevoilor fiecarui client in parte. Acestea pot urmasi si gestiona: date financare, salarii, stocuri, fluxurile de resurse, statistici etc

    Programeaza o interventie

    Data

    Computer / Laptop

    Brand

    Sistem operare

    Nume

    Prenume

    Email

    Telefon

    Adresa

    Oras

    Mesaj

    Make an Appointment