Service centrale telefonice

SERVICE CENTRALE TELEFONICE


BIT Consulting comercializeaza intreaga gama de sisteme de telefonie de la Panasonic, avand astfel posibilitatea de a oferi solutii integrate de telefonie care se adreseaza atat companiilor mici cat si companiilor mari.

Tipurile de centrale oferite sunt urmatoarele :

  • Sisteme Analogice: KX-TEA308, KX-TES824, KX-TEM824
  • Sisteme digitale : KX-TDA30, KX-TDA100, KX-TDA200 , KX-TDA600

Instalarea si implementarea unei centrale telefonice

Odata cumparata o centrala telefonica aceasta trebui instalata si configurata conform cu necesitatile fiecarui client in parte. Pentru a putea instala o centrala telefonica intr-un spatiu de birouri este necesara cablare structurata. In cazul in care nu exista o astfel de retea BIT Consulting va poate asigura si serviciile de realizare a unei cablari structurate la standard CAT5e sau CAT6.

Daca aveti aceasta structura vom trece direct la configurarea si instalarea centralei telefonice si a tuturor aparatelor aferente. La finalizarea intregii operatiuni de programare a centralei telefonice, angajatii firmei vor beneficia de un mic training pentru a cunoaste functionalitatile sistemului de telefonie.

Servicii de intretinere pentru centrale telefonice Panasonic:

Oferim servicii de mentenanta si intretinere pentru centralele telefonice pe baza unui abonament lunar. In baza acestui abonament ne angajam sa intervenim la client in termen de maxim 24 de ore.

Configuratii predefinite de Centrala Telefonica

Mai jos va prezentam cateva configuratii de centrale Panasonic care sunt cele mai intalnite pe piata. Mentionam ca pentru fiecare client in parte, ideal esta sa fie facuta o configuratie specifica necesitatilor acestuia.
Configuratia unei centrale poate varia foarte mult din punct de vedere al costului dar si din punct de vedere al configuratiei :

  • numar de linii de intrare(CO) actual si numar de linii de intrare preconizat in viitor
  • numar de extensii(interioare) actual si numar extensii preconizate in viitor
  • tipul de sistem de telefonie : DIGITAL sau ANALOGIC
  • tipul de aparate telefonice : DIGITALE, ANALOGICE
  • suport pentru telefonie IP
  • ARS - optimizare a traficului in functie de furnizori de telefonie: VODAFONE, ORANGE, ROMTELECOM, RDS
  • necesitatea si posibilitatea de extindere a centralei telefonice

Centrale telefonice uzuale:

  • KX-TES824 + KX-T7730: Aceasta configuratie de centrala contine 3 linii externe si 8 interioare avand capacitate de extindere pana la 8 linii externe si 24 de interioare. Este recomandata companiilor mici in cadrul carora numarul de angajati nu va creste foarte mult.
  • KX-TDA100CE+KX-TDA0108XJ+KX-TDA0170XJ+KX-TDA0180X+ 2 buc KX-T7630CE+ 6 buc KX-T7665CE :Centralele TDA 100 sunt sisteme de telefonie digitale. Aceasta configuratie contine 8 linii de intrare(trunchiuri) si 16 interioare dintre care 8 pot fi digitale si 8 analogice plus 8 telefoane digitale. Aceasta centrala suporta telefonie IP si poate fi extinsa pana la maxim 64 de trunchiuri sau 64 de extensii.
  • KX-TDA200CE+KX-TDA0104XJ+KX-TDA0170XJ+KX-TDA0180X+ 2 buc KX-T7630CE+ 6 buc KX-T7665CE Cu 8 trunchiuri si 16 interioare centrala telefonica TDA200 nu difera foarte mult de TDA100. Totusi are o capacitate de extindere mai mare, cu cele 10 sloturi disponibile poate fi extinsa pana la 128 trunchiuri sau 128 de interioare.

Daca doriti sa aflati ce model de centrala telefonica se potriveste firmei dumneavoatra nu ezitati sa ne contactati

Ce spun clientii

  • saatenGeorge Aldescu - Director general
    In anul 2009 am apelat la serviciile oferite de BIT Consultingpentru recuperarea datelor de pe un RAID  corupt.  In urma acestui eveniment  am decis sa externalizam departamentul de IT si sa incepem colaborarea cu BIT Consulting.  Au trecut 5 ani de cand au fost  alaturi de noi ...
    .............................................<<<citeste mai mult
  • paprikaPeter Marschall - CEO
    Due the to volatile IT recruitment, Paprika took the decision to "in-source" IT expertise in order to have consistent IT resource without the headache of directly managing the IT personnel process. We selected BIT Consultingto provide this service to our company and have not been let down by their team over the past 6 years .... .............................................<<<citeste mai mult
  • logosLaurentiu Mihaiu - General Manager
    Fiind o companie in continua dezvoltare, Logos Corporate trebuie intotdeauna sa se adapteze la ultimele standarde in materie de tehnologie IT. In 2005 am apelat la serviciile IT ale BIT Consultingiar in momentul de fata pot spune ca am facut o alegere buna....
    .............................................<<<citeste mai mult
  • svsGabriela Lukacs - Country Manager
    Am ales firma BIT Consultingpentru dezvoltarea si mentenanta aplicatiilor din cadrul companiei noastre. De la bun inceput am fost placut impresionata de calitatea si stabilitatea serviciilor prestate de acestia iar o caracteristica principala ...
    .............................................<<<citeste mai mult

Mentenanta IT

Compania noastra ofera in baza unui abonament lunar servicii de Mentenanta Calculatoare. Abonamentele noastre se adreseaza atat firmelor mici cat si mijlocii care nu au un departament sau personal specializat pentru servicii IT , dar si firmelor care doresc externalizarea acestor servicii. In prezent tot mai multe companii aleg outsourcing IT apeland la o firma specializata, datorita avantajelor oferite.

Pentu mai multe detalii nu ezitati sa contactati echipa BIT Consulting. Evaluare de catre un tehnician BIT Consulting este GRATUITA